wtorek, 29 marca 2016

Kilka słów o mnie

A więc kilka słów o mnie. Jestem szczęśliwą mamą Wiktorii. Obecnie mieszkam w Anglii. Już jakiś czas temu chciałam prowadzić bloga, ale zawsze odkładałam to na później. Często powodem był brak czasu, chęci lub pomysłów. Teraz jednak postanowiłam, że się nie poddam i zacznę pisać. Wszystko zaczęło się od haftu krzyżykowego. Wyszyłam już kilka obrazów :
Z nich jestem najbardziej dumna.

Początki nie były łatwe, bo chcąc wyszywać, sama musiałam nauczyć się wszystkiego. Nikt z rodziny i znajomych nie wyszywał wcześniej, więc musiałam liczyć na siebie. Z czasem nauczyłam mamę i ona też zaczęła wyszywać. Nadal się uczę tej techniki, ale myślę, że jest lepiej niż na samym początku. 

Kolejne hobby to szydełkowanie. Tego też nauczyłam się sama oglądając filmiki z youtube.  Najczęściej przeglądałam filmy w języku angielskim (bardzo mało jest filmów w języku polskim). Teraz myślę, że będę musiała nauczyć się polskiego nazewnictwa szydełkowego, żeby zamieszczać na blogu tutoriale szydełkowe. Ale o tym później. Oto kilka prac szydełkowych.



         

 


  
komin,tu kocyk









 

Do zrobienia tych prac korzystałam z gotowych wzorów dostępnych w internecie. Jak na razie nie umiem zaprojektować własnego wzoru.





Robiąc ten niebieski kocyk z sową (dla synka kolegi z pracy), użyłam gotowego wzoru na kocyk, ale sowa i gałąź to mój własny pomysł. Mam nadzieję, że pewnego dnia zaprojektóje coś sama. 

Kolejne hobby to robótki na drutach. Nadal się uczę. 


Próbowałam też decoupage serwetkami, ozdabianie ciasteczek lukrem. Wstawię zdjęcia w kolejnych postach.

Obecnie chciałabym (bardzo !!!!!!) nauczyć się szyć na maszynie. Mam już mnóstwo pomysłów w głowie.

To tak w skrócie o mnie. Trochę się tego nazbierało.

Witam na moim blogu.


 Mam nadzieję, że się spodoba.



3 komentarze:

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Mnóstwo talentów! Pokazałaś sporo pięknych rzeczy, szczególnie spodobały mi się szydełkowe zabawki i kocyk z sówką :). U Eli na blogu przeczytałam Twój komentarz, że haftujesz coś z serii zielnikowej, bardzo jestem co wybrałaś :)

swiathobby pisze...

Wybralam wzor orchidea. Posiadam chyba wszystkie wzory z tej serii. Bardzo mi się podobaja.

wełniana kraina pisze...

Dzień dobry. Bardzo podobają mi się Twoje prace,będę zagladala. Pozdrawiam